HATE OR LOVE?

Jag kom just på att jag inte har haft mjukisbyxor på evigheter. Varför? De har helt enkelt bara inte blivit av. Sist jag hade det var någongång i skolan i april/maj tror jag. Det är inte snyggt (vilket jag insett kanske lite för sent).
I sjuan levde jag i mjukisbrallor. Seriöst, varenda dag i skolan. Jag skiftade mellan 5 par kanske vecka efter vecka.. Hur stod jag ens ut med mig själv att se ut så? Usch. Kanske det var bekvämt? Kanske hade jag inte hört uttrycket "vill man vara fin får man lida pin"?  
Numera har jag inte ens på mig det hemma. Jag tänkte ta det idag när vi skulle ner till hemköp lite snabbt. Men som vanligt slutade det med tights, blus och skinnjacka. Det är helt enkelt bekvämast.


ghjkl

[Bild snodd från någon randoms blogg]
Vad tycker ni, HISS eller DISS?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad skoj :D

2009-08-17 @ 23:18:12
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0