SNART PACKAT KLART

Idag var de seg dag i skolan. Bara gjorde absolut ingenting. Kunde lika väl stannat hemma. Men jaja, de gick ganska fort ändå, och efteråt la vi oss och solade på pingisbordet. När Emma gått, kom Rasmus. Lite senare Casper, Kicki, Erik och Eric också. De är störiga, haha. Sedan fick jag GÅ hem, någon luftade mitt däck, wiho! Överdrivet varmt var det idag med, usch.
ghjk
Stek, höhö. Min är den tjocka till höger.

ghjuik
Och här är min feta till vänster.

Heh, nu ska jag packa klart de sista tills Mallorca imorgon. Puss!


Kommentarer
Postat av: BUSIGABERTA!

du är inte fet nånstans , dessutom, vem är emma ? ;o

2009-08-20 @ 18:08:34
Postat av: f

sv: oj förlåt! nu råkade jag avslöja din dolda identitet. busigaberta* ska det självklart vara.

2009-08-20 @ 19:34:15
URL: http://denfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0