LIVING NEXT DOOR TO ALICE

Jag älskar verkligen 70-talets musik. Bob marley, Elvis Presley (även om han var mer under 60-talet), Bonnie Tyler, Dr Hook och Blue Swede med våran kära Björn Skifs, haha. Men bäst är åändå Smokie!
Jag har kanske anoorlunda musik smak, men seriöst. techo suger.

Och förresten, sjukhuset. Gick likadant som väntat. Hon kollade lite, bläddrade i böcker (självklart hade HUD-läkaren ingen utbildning inom HUD?) Haha, vart är världen på väg? Dessutom var hon tysk så jag fattade inte vad hon sa. Ska iallafall skickas till någon mer utbildad  men vänte tiden är lång.. Suck.


hgjkl

ghjk
Ehm, ursäkta bilderna. Men var tvungen att bevisa att jag faktiskt har real deal vara och inget piratebay här inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0