LÄNGE SEDAN JAG SKREV

Har inteorkat skriva, orkar inte heller lägga in bilder från Mallorca. Men jag har iallafall gjort min tattoo, jag har blivit liiiite brun, träffat nya folk, varit på nattklubb och badat. Allt de där man ska göra alltså. Om ni vill kolla några bilder: FELiCiAWTF @ bdb.

Idag åskar det och regnar. Jag pallar fan inte göra något överhuvudtaget. Imorgon är de skolfoto eller vad man ska kalla de, jag har ingen aning om vilka kläder jag ska ha, det känns ju planerat och bra? :) Way to go! Håret vet jag ju iallafall hur jag ska ha de (grattis!).
Nu: Sätta mig på altanen.

PS: FETESTORABLIXTEN UTANFÖR NYSS, FAAAEN. OCH DEN VA NÄRA! BUUUUUUUUUUUUUU, JAG ÄR RÄDD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0