KISSIEMJAOUUW DO MANY MISSTAKES

Någon mer än jag som märkt tydligt hur dåligt Kissie photoshopar bort "extra kilona"? Här är bara några av alla de hemska bilder som finns på henne. Liksom, hur tydligt är det inte att hon tagit bort lite? Innan störde jag mig inte så mycket på det, men bilden jag såg idag :o Det syns på hela hennes kropp att hon "tagit bort" "lite".
Hon bör göra något av följande:

harta Träna bort de störande kilona som hon inte vill ha.
harta Acceptera sig själv som hon är & därmed radera paint från datorn.
harta Införskaffa sig ett bra photoshop (vilket hon borde ha råd med om hon är så rik?) och lära sig använda det bra.

hjk
ghjkli
hjkl

Nej, nu ska jag sova (tack Kissie, om jag drömmer mardrömmar om dig).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0