JAG GISSAR PÅ ATT JAG KOMMER SOMNA HÄR

Ja, alltså igår gjorde jag också det så. När jag hade cam på med Joffe. Så somnade jag. Haha fan vad pinsamt, tänk så såg han mig snarka och skit, hahahahaha. Och idag har han varit iväg typ så har inte kunnat fråga han. Hur kunde jag bara somna så egentligen? Det är troligtvis bara en svarthårig blondin som jag som lyckas med det.. Anyway. Nu är jag trött och ska snart sova. (Redan klockan 00:00, jag vet!) Men imorgon lär vi vara uppe hela natten lång som vanligt med Iza. Vi lär ha ganska mycket att snacka om imorgon med, med tanke på hur länge vi varit ifrån varandra. Godnatt iallafall! Om jag skulle råka somna då alltså..

jhkj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0