IM FUCKING OUT

Jag vaknade nyss, 3 minuter innan alarmet skulle ringa. Så då gick jag upp direkt och hämtade datorn. Resten av huset kommer inte vakna ännu. Ställde min klocka på lite tidigare så jag skulle hinna blogga, heh. Whatever, jag är nyvaken och ser allmänt trash ut. Hade tänkt att hinna med en snabbdusch också innan vi åker mot Landvetter. Min packning (som brukar gå ganska så mycket åt helvete) har faktiskt gått ner i väskan, och där är tillochmed mycket plats över, vilket är väldigt förvånandsvärt. Detta kan bero på följande saker:

uk Jag glömt något och helt enkelt packat för lite.

uk Jag har lärt mig hur man ska packa förnuftigt (vilket ord?!).
uk Väskan är 1,30 m x 50 cm ....

tg
Så här bra gick de ju sist...

yjuk
Jag just nu, knullrufs och osminkad. Mjaaaouww.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0