I DONT KNOW WHAT TO WRITE HERE

Min engelska... hm. Den är bäst helt enkelt :) Just nu är jag allmänt. Emo. Jag är ledsen men samtidigt arg och asglad. Men det ledsna/arga är nog värst. So whatch out for the bitch! Men det jag är glad över är iallafall att jag och Jennie inte bitchfightar mer, vi träffades ju igår och pratade faktiskt med varandra för första gången på 3 månader kanske? Vi är ju inte precis bästisar men ni fattar. Inte ovänner.

Ikväll blir de Ljungbydagarna igen, troligtvis lite mer röj då? :) Emma, Elin, Jennie och Fanny går jag med iallafall. Så hoppas jag på att Gustav bästis kommer ner. Sist jag träffade han va typ innan sommarlovet? För länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0