10 HOURS LEFT

Nu är det bara 10 timmar kvar, sedan är skolan igång igen för ett år framåt. Borde jag inte ta och sova dessa 10 timmar så jag faktiskt kommer i tid första skoldagen? Vet du vad? Nej, de borde jag inte. Att sova är för tråkigt för min smak, eller vad man ska säga. Trött är jag iallafall, med tanke på hur jag babblar, hah!

Får iallafall hoppas att han står där imorgon. Bara för det ska jag cykla lite tidigare. Bara för att hoppas.

Vet inte vad jag ska ha på mig imorgon heller. Eller ja, jag har en liten aning om vad som kan vara snyggt. Men egentligen vad spelar det för roll? Första skoldagen är väll knappast inget man behöver vara fin för egentligen? Det är knappast något man vill klä upp sig för och fira? Nej, helst av allt skulle jag nog vilja ha stora mjukisbrallor, en stor t-shirt och knut i håret. Men tält vill man kanske inte heller se ut som? Sommarlovet med alla dess campingar är faktiskt över..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0