SÖNDAG MORGON

Blä, det är söndag och om två dagar börjar skolan. Jag sitter och stör mig något fruktansvärt på huset mittemot vårt som lyser väldigt starkt gult. Sedan lyser de inte alls. Antingen kan huset skifta färg och kan därför kalla sig kamelont eller sån är det solen som lyser, går i moln, lyser... Hursom, hur kul är det att blogga om? Har nog inte så mycket att skriva. Jag sörjer att det snart är ett år till med en jävla massa läxor, prov och annat skit som måste göras om jag vill komma in på den linjen jag vill. (Och vilken linje är det jag vill gå?)

Jag ska nu även fortsätta sörja att jag (förutom på Mallorca) kommer kunna festa på 3-4 veckor. Stackars mig! Men det positiva är helt klart att jag ska försöka hitta något ställe på Mallorca som piercar och tatuterar. Får se hur det går med det..

Nu är det bara 5 dagar tills vi åker! Wo fucking ho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0