MADELEINE & JONAS ÄR FÖRLOVADE

Just de, såg ju de på TV igår. Grattis. När jag ändå har ämnet igång så måste jag få påstå att Madeleine är sjukt mycket sötare än Victoria (eller stavas hon med k? Så mycket koll har jag). Fast egentligen är hela den här Kungligheten överskattad. Förut styrde Kungen (eller drottningen) hela Sverige. Och idag? Hm, har de tur får de underhålla tyska turister och bestämma inredningen i sina rum.

ghj
Grattis till paret. Bara för att hoppas jag att de får barn av misstag före Victoria, haha.
Eller visst är det så att kronprinsessan ska ha barn före? Eh, eller?

hkjklköl
Hm, passande bild. Kanske är Daniel som Victoria håller hårt i halsbandet? Värt att kolla upp.

Är det någon mer än jag som tycker jag borde satsa på att bli hovreporter? Som han där i "fredag". Vad heter han nu igen? Johan T Lindwall, just de! Eller jag fick faktiskt springa och kolla. tror ni seriöst att jag håller koll på vad en kungligstalker heter?
Iallafall, jag tänker absolut satsa på hovreporter med tanke på att jag nästan kan stava till Bernadott. Eller är det med e på slutet? Ni märker själva vilken succé det kommer bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0